Nasze zasady

Polityka plików cookie

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Plik cookie to niewielka ilość danych wysyłanych do Twojej przeglądarki z serwera internetowego odwiedzanej strony, które są przechowywane na twardym dysku Twojego komputera. Może być odczytany przez nas lub jednego z naszych partnerów. Plik cookie zawiera informacje dotyczące na przykład Twoich ustawień na komputerze lub danych z wewnętrznego serwera.

Nasze wykorzystanie plików cookie

Używamy plików cookie, aby móc zaoferować Ci płynną i łatwą w obsłudze stronę internetową. Wszystkie informacje przechowywane w plikach cookie nie są danymi osobowymi, a Ty zawsze masz możliwość usunięcia swoich plików cookie.

Używamy plików cookie stron trzecich, aby uzyskać lepszy wgląd w zachowanie naszych odwiedzających, a także informacje demograficzne o naszych użytkownikach. Podobnie jak w przypadku wszystkich innych plików cookie, informacje zawarte w plikach cookie stron trzecich są anonimowe i zawsze mogą zostać usunięte.

Współpracujemy z wieloma partnerami w internecie i wymieniamy dane za pośrednictwem plików cookie. W określonych sytuacjach nasi partnerzy mają dostęp do informacji pochodzących z plików cookie wysyłanych z naszej strony internetowej.

Używamy również plików cookie dostawców zewnętrznych w celu optymalizacji reklam na podstawie Twojej historii odwiedzin. Reklamy te są również wyświetlane na stronach internetowych innych niż nasza.

Co powinienem zrobić, aby zapobiec przechowywaniu plików cookie na moim komputerze?

Jeśli nie akceptujesz przechowywania plików cookie na Twoim komputerze, prosimy o wyłączenie obsługi plików cookie w przeglądarce. Można to zrobić w ustawieniach zabezpieczeń. Należy jednak pamiętać, że zablokowanie plików cookie oznacza, że proces rezerwacji naszych podróży nie będzie mógł zostać przeprowadzony prawidłowo. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu dokonania rezerwacji.

Usługa AI

Oferujemy usługę, w ramach której możesz opisać swoją wymarzoną podróż, a nasza technologia sztucznej inteligencji wygeneruje spersonalizowany plan podróży na podstawie Twojego opisu. Celem usługi jest zaproponowanie kierunków podróży, atrakcji i zakwaterowania, które odpowiadają Twoim preferencjom.

Treści dostarczane przez użytkownika

Jesteś odpowiedzialny za wszystkie informacje, dane i teksty („Treść”), które udostępniasz w ramach naszej usługi. Udostępniając Treść, udzielasz nam niewyłącznej, wolnej od opłat licencyjnych, ogólnoświatowej licencji na używanie, kopiowanie, modyfikowanie i wyświetlanie Treści w celu świadczenia i doskonalenia naszych usług.

Treści generowane przez AI

Rozumiesz i akceptujesz, że treści generowane przez sztuczną inteligencję są oparte na danych, które sam dostarczasz, i że nie możemy zagwarantować ich dokładności, trafności ani przydatności. Nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje podejmowane na podstawie sugestii generowanych przez AI.

Ograniczenie odpowiedzialności

Zrzekamy się wszelkiej odpowiedzialności w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo za jakiekolwiek szkody bezpośrednie, pośrednie, incydentalne, wynikowe lub inne, powstałe w wyniku korzystania z naszej usługi.

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności została opracowana przez Stena Line Travel Group AB (zwaną dalej „Stena Line Travel Group”, „STG”, „my”, „nas” lub „nasza” w niniejszej Polityce Prywatności) i ma zastosowanie do wszystkich naszych klientów, dostawców oraz partnerów.

1. O Stena Line Travel Group – Sembo

Sembo oferuje hotele, domy wakacyjne, loty, promy oraz inne produkty związane z podróżowaniem. Jesteśmy częścią Stena Line Travel Group, jednej z największych szwedzkich agencji turystycznych w szybko rozwijającym się obszarze podróży indywidualnych. Nasza siedziba główna znajduje się w Helsingborgu, a obecnie zatrudniamy ponad 100 pracowników w Szwecji, Danii, Niemczech, Holandii i Hiszpanii. Stena Line Travel Group AB jest spółką zależną w całości należącą do Stena Line.

W ramach swojej działalności STG gromadzi i przetwarza dane osobowe w celach opisanych w niniejszej Polityce Prywatności. STG ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych w tych celach.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki prywatności lub sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane, skontaktuj się z nami pod następującym adresem:

Stena Line Travel Group – Sembo Box 1324 251 13 Helsingborg e-mail: pl-sembo@sembo.com

2. Bezpieczeństwo danych jest dla nas ważne

Dla nas niezwykle istotne jest, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane w sposób bezpieczny i zgodny z prawem. Niniejsza Polityka Prywatności wyjaśnia, w jaki sposób gromadzimy i zarządzamy Twoimi danymi osobowymi, gdy jesteś klientem, dostawcą lub partnerem STG, oraz w jaki sposób możesz uzyskać dostęp do swoich danych osobowych.

3. Czym są dane osobowe?

Dane osobowe to informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, między innymi na podstawie numeru identyfikacyjnego lub jednego bądź kilku czynników określających jej tożsamość.

4. Jakie dane osobowe przetwarzamy i dlaczego?

Informacje, które gromadzimy na Twój temat, są wykorzystywane do różnych celów związanych z relacjami z klientami oraz zarządzaniem w ramach Stena Line Travel Group. Zakres zbieranych danych może się różnić w zależności od tego, czy jesteś klientem, dostawcą, czy partnerem, ale ogólnie dotyczy on informacji związanych z zarządzaniem relacjami z klientami, relacjami z dostawcami lub informacji dotyczących praw i obowiązków STG.

Jeśli nie podasz swoich danych osobowych, może to oznaczać, że STG nie będzie w stanie wypełnić swoich zobowiązań związanych z relacjami z klientami lub dostawcami.

Zazwyczaj STG gromadzi i przetwarza ogólnodostępne dane osobowe. W niektórych przypadkach, w związku z Twoją rezerwacją, może być jednak konieczne przetwarzanie – w ograniczonym zakresie – wrażliwych danych osobowych (np. informacji o specjalnych posiłkach na pokładzie samolotu lub potrzebie szczególnej pomocy podczas podróży), a także informacji zawierających numery identyfikacyjne (np. gdy wymagane jest okazanie kopii paszportu przy ubieganiu się o wizę), abyśmy mogli zapewnić Ci pożądaną podróż.

Zazwyczaj STG zbiera następujące informacje:

4.1 Informacje o naszych klientach

Informacje, które przekazujesz nam podczas rezerwacji podróży lub gdy zostajesz członkiem jednego z naszych klubów klientów, np. online za pośrednictwem naszej strony internetowej lub kontaktując się z naszym działem obsługi klienta, obejmują dane kontaktowe (imię, drugie imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail i stanowisko/zatrudnienie), numer identyfikacyjny (w celu składania wniosków wizowych itp.), numer paszportu, dane bankowe, informacje o karcie kredytowej, preferencje dotyczące podróży, które nam przekazujesz (np. informacje o specjalnych posiłkach lub potrzebie szczególnej pomocy w przypadku ewentualnej niepełnosprawności lub choroby itp.), wzrost, waga, rozmiar odzieży i butów (wymagane podczas zamawiania sprzętu na wyjazdy narciarskie i sportowe itp.), cel podróży, informacje o językach, którymi się posługujesz, obywatelstwo, numer karty bonusowej, informacje przekazywane przez Ciebie dotyczące preferencji związanych z marketingiem lub komunikacją, jak również informacje przekazywane w przypadku kontaktu z nami w sprawie problemu lub w innej sprawie jako klient. STG może również uzyskiwać informacje kredytowe z biur informacji kredytowej w celu oceny Twojej wypłacalności i zdolności kredytowej.

4.2 Dane naszych dostawców i partnerów

Informacje przekazywane nam w związku z realizacją dostawy lub zawarciem umowy o współpracy, obejmujące dane kontaktowe (służbowe, stanowisko, imię, drugie imię, nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail), informacje przekazywane w związku z preferencjami dotyczącymi marketingu, komunikacji oraz inne informacje przekazane w przypadku kontaktu z nami w sprawie problemu lub w związku ze współpracą.

5. Do czego wykorzystujemy Twoje dane osobowe?

STG przetwarza Twoje dane osobowe w celu realizacji poniżej wskazanych celów. Zwróć uwagę, że nie wszystkie wskazane cele, rodzaje informacji, odbiorcy informacji ani sposoby przetwarzania danych mają zastosowanie do Ciebie w każdej sytuacji. STG wykorzystuje Twoje dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji relacji z klientem, dostawcą lub partnerem współpracującym (uwzględniając każdorazowo ewentualny szczególny interes) lub zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5.1 Zarządzanie relacją z klientem

STG przetwarza Twoje dane osobowe w związku z nawiązaniem oraz bieżącym zarządzaniem relacją klienta z nami w ramach naszej standardowej działalności gospodarczej, w tym rezerwacją podróży i dostarczaniem naszych pozostałych produktów (np. wniosków wizowych, ubezpieczeń podróżnych, usług transferowych itp.), prowadzeniem rejestru klientów, oceną zdolności kredytowej, fakturowaniem, windykacją należności, działaniami marketingowymi, statystyką itp.

5.2 Zarządzanie relacjami z dostawcami i partnerami współpracującymi

Jeśli jesteś dostawcą, partnerem lub osobą kontaktową ze strony dostawcy i/lub partnera, z którymi STG współpracuje, będziemy wykorzystywać Twoje dane osobowe podczas kontaktów z dostawcą i/lub partnerem. Przetwarzamy również Twoje dane osobowe w naszym rejestrze CRM, który zawiera informacje o osobach kontaktowych u naszych dostawców i partnerów.

5.3 Zgodność z obowiązującymi przepisami prawa

STG będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami, którym podlega w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej lub w celu realizacji różnych obowiązków sprawozdawczych wynikających z obowiązujących przepisów prawa.

5.4 Nagrywanie rozmów

Podczas kontaktu telefonicznego z naszym działem obsługi klienta rozmowa może być nagrywana. Nagrania przechowywane są przez 6 miesięcy. Robimy to, aby mieć dowód ustnych ustaleń zawartych w rozmowie. Możemy również wykorzystywać nagranie do wewnętrznych celów szkoleniowych. W związku z tym zbieramy i przechowujemy wszystkie dane osobowe zawarte w rozmowie. Zostaniesz poinformowany(-a) o nagrywaniu rozmowy przed jej rozpoczęciem i masz prawo zażądać, aby rozmowa nie była nagrywana. Masz również prawo zażądać usunięcia nagrania.

5.5 Dane zbierane podczas zapisywania się na newsletter

Jeśli zdecydujesz się zapisać na którykolwiek z newsletterów STG, zbieramy Twoje imię oraz adres e-mail, aby móc wysyłać newsletter. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera za pośrednictwem naszej strony internetowej lub bezpośrednio poprzez link w newsletterze.

5.6 Dane związane z korzystaniem z naszych usług cyfrowych

Kiedy korzystasz z którejkolwiek z naszych stron internetowych, aplikacji lub innych usług cyfrowych, możemy gromadzić dane dotyczące sposobu korzystania z tych usług. Część tych danych może stanowić dane osobowe, na przykład Twój adres IP. Gromadzimy również dane dotyczące Twojej nawigacji w ramach usługi, wyszukiwanych treści oraz interesujących Cię produktów turystycznych. Jeśli jesteś zalogowany(-a) na swoim koncie lub podasz dane, które umożliwiają nam identyfikację Twojej osoby, łączymy dane dotyczące Twoich nawyków związanych z korzystaniem z usług z innymi danymi, które zebraliśmy na Twój temat.

STG dokłada wszelkich starań, aby wszystkie przetwarzane przez nas dane osobowe były dokładne i aktualne. Dlatego prosimy Cię o informowanie nas o wszelkich zmianach Twoich danych osobowych, takich jak adres lub informacje o płatnościach, abyśmy mogli zapewnić ich aktualność i poprawność. Jeśli utworzyłeś(-aś) u nas profil podróżny, prosimy o zalogowanie się i wprowadzenie wszelkich zmian bezpośrednio w profilu.

6. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

STG zawsze przetwarza Twoje dane w co najmniej jednym z poniższych przypadków: (1) na podstawie Twojej zgody,* (2) w celu zawarcia lub wykonania umowy zawartej z STG, (3) w związku z prawnie uzasadnionym interesem STG, tj. w celach opisanych powyżej, (4) w celu wypełnienia obowiązków prawnych, którym podlega STG, (5) w celu ochrony żywotnych interesów Twoich lub innej osoby fizycznej, (6) gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych, lub (7) gdy przetwarzanie jest niezbędne do spełnienia obowiązków STG lub Twoich w zakresie zatrudnienia, opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego zgodnie z przepisami prawa krajowego lub prawa UE. Mogą również wystąpić sytuacje, w których STG przetwarza Twoje dane osobowe w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów strony trzeciej w odniesieniu do wyżej wymienionych celów, o ile nie są one nadrzędne wobec Twoich interesów.

*Zgoda na przetwarzanie danych osobowych i Twoje prawa Dane osobowe wykorzystywane do wysyłki newsletterów, personalizacji treści lub celów marketingowych są przetwarzane na podstawie Twojej zgody. W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie newsletterów możemy, w celu przedstawienia Ci bardziej dopasowanych ofert, korzystać z informacji o Twoich wcześniejszych rezerwacjach oraz aktywności na stronie internetowej (np. przeglądanych treściach). W każdej chwili masz prawo wycofać swoją zgodę, kontaktując się z nami pod wskazanym wyżej adresem. W przypadku wycofania zgody usuniemy dane osobowe i zaprzestaniemy ich przetwarzania w zakresie objętym tą zgodą. Masz również prawo zażądać usunięcia, uzupełnienia lub sprostowania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia danych. Może się zdarzyć, że te same dane osobowe będą przetwarzane zarówno na podstawie zgody, jak i z innych powodów wynikających z przepisów prawa lub konieczności. Oznacza to, że nawet jeśli wycofasz swoją zgodę i zaprzestaniemy przetwarzania danych na jej podstawie, dane osobowe mogą być przez nas nadal przechowywane i wykorzystywane w innym celu.

7. Udostępnianie danych osobowych

STG przekazuje dane wyłącznie w zakresie niezbędnym do prowadzenia zwykłej działalności, w tym dane niezbędne do realizacji podróży oraz innych zakupionych przez Ciebie produktów.

STG zazwyczaj przekazuje dane osobowe następującym odbiorcom podczas rezerwacji podróży i powiązanych produktów:

7.1 Globalny System Dystrybucji (GDS)

GDS to system sieciowy IT będący własnością lub zarządzany przez firmę, który umożliwia dokonywanie transakcji między dostawcami w branży turystycznej, głównie liniami lotniczymi, hotelami, wypożyczalniami samochodów i biurami podróży. GDS łączy usługi, ceny i rezerwacje, integrując produkty z trzech sektorów turystyki, tj. rezerwacje lotów, hoteli i wynajmu samochodów.

7.2 Linie lotnicze

STG przekazuje dane osobowe liniom lotniczym podczas rezerwacji Twojej podróży. Aby zarezerwować Twój lot, zazwyczaj musimy przekazać następujące informacje danym liniom lotniczym: imię, drugie imię, nazwisko, lotnisko wylotu, miejsce docelowe, data wylotu i powrotu, numer karty lojalnościowej oraz specjalne życzenia dotyczące podróży, w tym zamówienie specjalnych posiłków oraz ewentualne potrzeby w zakresie specjalnej pomocy na pokładzie samolotu lub na lotnisku.

W przypadku podróży do niektórych krajów może być również konieczne przekazanie linii lotniczej numeru paszportu.

7.3 Hotele

STG przekazuje dane osobowe hotelom, w których możesz przebywać podczas swojej podróży. Aby zarezerwować pobyt w hotelu, zazwyczaj musimy przekazać danemu hotelowi następujące informacje: imię, drugie imię, nazwisko, miejsce docelowe, data wyjazdu i powrotu, numer karty lojalnościowej oraz specjalne życzenia dotyczące podróży, w tym zamówienie specjalnych posiłków podczas pobytu w hotelu oraz potrzeby związane z pomocą specjalną podczas pobytu w związku z niepełnosprawnością lub chorobą.

7.4 Wypożyczalnie samochodów

STG zazwyczaj nie przetwarza rezerwacji samochodów w naszych własnych systemach rezerwacyjnych, chyba że samodzielnie dokonasz rezerwacji samochodu bezpośrednio w portalu/serwisie internetowym wypożyczalni samochodów, do którego kierujemy.

W przypadkach, w których STG musi przekazać dane osobowe wypożyczalniom samochodów, zazwyczaj przekazujemy imię, drugie imię, nazwisko, miejsce odbioru, okres wynajmu, typ pojazdu, numer karty lojalnościowej oraz wszelkie szczególne życzenia dotyczące wynajmu pojazdu, takie jak specjalne wymagania w przypadku niepełnosprawności lub choroby, użycie fotelików dziecięcych itp.

7.5 Przewoźnicy autobusowi

STG przekazuje dane osobowe firmom autobusowym, jeśli podróżujesz autobusem w ramach swojej podróży (np. podczas wycieczek jednodniowych do znanych atrakcji turystycznych itp.). Aby zarezerwować przejazd autobusem, zazwyczaj musimy przekazać: imię, drugie imię, nazwisko, miejsce odbioru, datę i godzinę przejazdu, miejsce docelowe oraz specjalne życzenia dotyczące przejazdu autobusem, w tym zamówienie specjalnych posiłków podczas podróży oraz potrzeby związane z pomocą specjalną podczas przejazdu w związku z niepełnosprawnością lub chorobą.

7.6 Przewoźnicy pasażerscy (linie promowe)

STG przekazuje dane osobowe przewoźnikom pasażerskim, jeśli zamierzasz podróżować promem w ramach swojej podróży. Aby zarezerwować podróż promem, zazwyczaj musimy przekazać: imię, drugie imię, nazwisko, numer rejestracyjny pojazdu, miejsce docelowe, trasę, datę i godzinę wyjazdu oraz powrotu, a także specjalne życzenia dotyczące podróży promem, w tym zamówienie specjalnych posiłków oraz wszelkie potrzeby związane z pomocą specjalną podczas podróży w związku z niepełnosprawnością lub chorobą.

7.7 Hurtownie noclegowe (bed banks)

Hurtownia noclegowa to sieć informatyczna będąca własnością firmy lub przez nią obsługiwana, umożliwiająca transakcje pomiędzy dostawcami usług w branży turystycznej, głównie hotelami i biurami podróży. STG przekazuje dane osobowe hurtowniom noclegowym, które rezerwują hotele na potrzeby Twojej podróży. Aby zarezerwować pobyt w hotelu za pośrednictwem hurtowni noclegowej, zazwyczaj musimy przekazać: imię, drugie imię, nazwisko, miejsce docelowe, datę przyjazdu i wyjazdu, numer karty lojalnościowej oraz specjalne życzenia dotyczące podróży, takie jak zamówienie specjalnych posiłków podczas pobytu w hotelu oraz potrzeby związane z pomocą specjalną w związku z niepełnosprawnością lub chorobą.

7.8 Transfery i wycieczki

Jeśli w ramach Twojej podróży bierzesz udział w wycieczkach lub potrzebujesz transferu, STG może przekazać Twoje dane osobowe odpowiedniemu dostawcy lub partnerowi. Dostawca lub partner jest odpowiedzialny za organizację wycieczki lub transferu, gdy zamawiasz wybrane usługi u lokalnych dostawców w miejscu docelowym. Aby zarezerwować wycieczki, transfery itp., zazwyczaj musimy przekazać: imię, drugie imię, nazwisko, datę i godzinę przyjazdu i/lub wyjazdu, rodzaj pojazdu oraz specjalne życzenia związane z wycieczką lub transferem, takie jak zamówienie specjalnych posiłków lub potrzeba pomocy specjalnej w związku z niepełnosprawnością lub chorobą.

7.9 Bilety wstępu

W ramach Twojej rezerwacji podróży u nas masz możliwość zakupu biletów wstępu na wydarzenia oraz do parków rozrywki, takich jak Legoland czy Disneyland Paris. STG przekazuje dane osobowe dostawcom/partnerom, którzy rezerwują bilety, z których będziesz korzystać podczas podróży. Aby dokonać rezerwacji biletów, zazwyczaj musimy przekazać imię, nazwisko, wiek, datę i godzinę oraz specjalne życzenia dotyczące biletów, takie jak rezerwacja posiłków specjalnych lub potrzeba specjalnej pomocy przy zakupie biletów w związku z niepełnosprawnością lub chorobą.

7.10 Firmy ubezpieczeniowe

W ramach Twojej rezerwacji podróży u nas masz możliwość zakupu różnych form ubezpieczenia, takich jak ubezpieczenie bagażu lub ubezpieczenie podróżne. Jeśli chcesz wykupić takie ubezpieczenie, przekażemy Twoje dane osobowe do firmy ubezpieczeniowej, aby mogła zarejestrować ubezpieczenie. Aby wykupić ubezpieczenie, zazwyczaj musimy przekazać imię, drugie imię, nazwisko, adres e-mail, miejsce docelowe, datę wyjazdu i powrotu oraz środek transportu.

7.11 Firmy wypożyczające sprzęt

W ramach Twojej rezerwacji podróży u nas masz możliwość wypożyczenia sprzętu, którego możesz potrzebować podczas podróży, np. sprzętu narciarskiego, do nurkowania lub podobnego. Jeśli chcesz wypożyczyć taki sprzęt, przekażemy Twoje dane osobowe firmie w miejscu docelowym, od której będziesz wypożyczać sprzęt. Aby dokonać rezerwacji sprzętu, zazwyczaj musimy przekazać imię, drugie imię, nazwisko, rodzaj sprzętu, miejsce odbioru, okres wypożyczenia oraz informacje o wzroście, wadze, rozmiarze odzieży i butów firmie wypożyczającej.

STG może również przekazywać i/lub udostępniać Twoje dane osobowe innym dostawcom i/lub usługodawcom w związku z ogólnym prowadzeniem naszej działalności, np. w ramach zewnętrznej administracji naszego systemu IT, analiz, marketingu, windykacji, oceny zdolności kredytowej, audytu, pomocy prawnej itp.

Aby uzyskać więcej informacji na temat sposobu wykorzystania i ochrony Twoich danych osobowych przez naszych dostawców i partnerów, zapoznaj się z ich politykami prywatności i warunkami.

STG dąży do możliwie największego ograniczenia przekazywania danych osobowych, które mogą zostać powiązane z Tobą osobiście. STG nie przekazuje Twoich danych osobowych, jeśli nie jest to wymagane do świadczenia usług lub spełnienia Twoich potrzeb.

10. Twoje prawa

W każdej chwili masz prawo do skorzystania ze swoich praw wynikających z obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych. Możesz na przykład zażądać dostępu do swoich danych osobowych przechowywanych przez STG lub sprzeciwić się ich przetwarzaniu, w tym wobec zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowania, jak również wobec wykorzystywania Twoich danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego. Możesz również zażądać sprostowania lub usunięcia nieprawidłowych danych na Twój temat, wycofać zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz skorzystać ze swoich praw dotyczących przenoszenia danych. Jeśli chcesz skorzystać z jednego lub więcej ze swoich praw, skontaktuj się z nami drogą e-mailową: pl-sembo@sembo.com Twoje żądanie zostanie rozpatrzone zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.

11. Aktualizacje

STG regularnie ocenia i aktualizuje swoją politykę prywatności. Z tego powodu powinieneś regularnie sprawdzać treść niniejszej polityki prywatności w celu zapoznania się z ewentualnymi zmianami, które mogą mieć wpływ na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dlaczego wybrać Sembo

Niezrównana wartość i elastyczność

Skorzystaj z naszej gwarancji najlepszej ceny i wybierz sposób płatności dopasowany do Twoich potrzeb. Akceptujemy wszystkie popularne metody płatności, aby zapewnić bezpieczne i wygodne transakcje.

Zaufanie podróżnych na całym świecie

Od ponad 30 lat Sembo jest częścią renomowanej grupy Stena. Jesteśmy cenieni za doświadczenie i niezawodność, a nasze usługi potwierdzają wiodące akredytacje branżowe – zwłaszcza w zakresie podróży samochodowych.

Łatwe planowanie podróży

Zaplanuj swoją podróż w kilka chwil dzięki naszemu prostemu systemowi rezerwacji. Skorzystaj z Amelii – naszego inteligentnego asystenta podróży – aby porównać ceny, odkryć najlepsze oferty i cieszyć się spokojem dzięki ochronie pakietu.

Podróżuj po swojemu

Wybieraj spośród setek hoteli, linii lotniczych, domów wakacyjnych i atrakcji. Nasza platforma oferuje elastyczne i ekologiczne opcje podróży, dzięki którym możesz odkrywać świat tak jak lubisz.